Έναν νέο ιδιαίτερο τρόπο επέλεξαν οι ιδιοκτήτες της σελίδας «Xειροποίητες κατσούνες Κρητικά μπαστούνια», να προσεγγίσουν τη νεολαία. Στόχος της καμπάνιας αποτελεί η μετάδοση της παράδοσης της κατσούνας στους νεότερους, αλλά και η χρήση της στην καθημερινότητα.
Όπως σημειώθηκε έπειτα από έρευνα, στη χρήση κατσούνας σήμερα προχωρούν κυρίως οι άνδρες κτηνοτρόφοι. Μετά από τους κτηνοτρόφους ακολουθούν decorators, για διακοσμητικούς λόγους. Ωστόσο το φάσμα που μπορεί να καλύψει η χρήση της είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού μια χειροποίητη κρητική κατσούνα λόγο της ανθεκτικότητας της μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιπλέον τρόπους. Αξίζει να δοκιμάσουν να τη χρησιμοποιήσουν άτομα που κάνουν πεζοπορία, ορειβασία ή άτομα που χρειάζονται στήριγμα κατά το περπάτημα τους.
Ο σχεδιαστής της Online καμπάνιας, Μάρκος Σμυρνάκης, υιοθέτησε κάποιους χαρακτήρες από γνωστές ταινίες, αλλάζοντας τα όπλα τους. Η ενέργεια αυτή σχεδιάστηκε για να μεταφέρουν την κρητική παράδοση της κατσούνας στους νεότερους που αγνοούν σήμερα την ύπαρξη της.
Πηγη: pronews.gr