Πολιτική Αγορών & Επιστροφών

Αγορά Προϊόντων

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Σε κάθε κατηγορία υπάρχουν σχετικά φίλτρα τα οποία σας βοηθούν να περιορίσετε την αναζήτηση σας εύκολα και γρήγορα. Η KATSOUNES κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το τηλέφωνο στο 6977 00 8547 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου. Κατά την ολοκλήρωση καταχώρησης της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μπορείτε να δείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από το e-shop στον σύνδεσμο “Διαχείριση”. Γενικώς και σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της KATSOUNES σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκαπέντε(15) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν (β) εντός 15 ημερών από την παράδοση του προϊόντος

Η KATSOUNES ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την KATSOUNES. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την KATSOUNES για να δηλώσετε την πρόθεσή σας. 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 30 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί 3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατόν να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει τιμολογηθεί/αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 6977008547 και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμη και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 6977008547 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας. Μετά την παραλαβή τμήματος της παραγγελίας και εάν δεν θέλετε να αποσταλεί το υπόλοιπο αυτής τότε καλέστε μας στο 6977008547 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση του υπολοίπου της παραγγελίας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.

Τρόποι Πληρωμής

Α. Πληρωμή μέσω PayPal

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.katsounes.gr, συνεργάζεται με τo PayPal. Η πληρωμή με PayPal είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία KATSOUNES δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών του λογαριασμού σας. Για την πληρωμή της παραγγελίας, σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα του PayPal χωρίς να έρχεται σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα λογαριασμού σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε μέσω PayPal θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

Β. Πληρωμή μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης

Μπορείτε να καταθέσετε σε τραπεζικό λογαριασμό, το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και να μας στείλετε με email το αποδεικτικό της κατάθεσης, για να προχωρήσουμε στην αποστολή της. Αν δεν αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης εντός 5 εργάσιμων ημερών, τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: Mάρκος Σμυρνάκης | Markos Smyrnakis 

Τράπεζα  Πειραιώς

IBAN: GR30 0171 1550 0061 5501 0116 266

Alphabank

IBAN:  GR2901406470647002340006414

Eurobank Τράπεζα

IBAN: GR6202600200000190201201181

Εθνική Τράπεζα

IBAN:  GR2001102040000020464017837

 

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας και πληρωμή. Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα : «Ευχαριστούμε, η παραγγελία σας καταχωρήθηκε επιτυχώς με αριθμό ΠΑΡΛxxxxxx. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.» Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17.00 μμ. Η παράδοση μπορεί να ολοκληρωθεί σε 2 έως 15 ημέρες ανάλογα τη διαθεσιμότητα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει τηλεφωνική ενημέρωση για το χρονικό προσδιορισμό ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: – Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. – Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. – Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. – Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί και δεν είναι δυνατή η κατασκευή του εκ νέου, λόγο την ιδιαιτερότητας και της μοναδικότητας του ως χειροποίητη κατασκευή: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις  – Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Νόμισμα συναλλαγής

Τα αναγραφόμενα νομίσματα είναι πληροφοριακά και όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€).

 

Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.

(0)
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ